Oferta pracy
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Olecku poszukuje pracownika na stanowisko
Asystent Rodziny
Asystentem rodziny może zostać osoba która:
1) Posiada:
a) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub
b) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie ust. 3 i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub
c) wykształcenie średnie lub średnie branżowe i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną;
2) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
3) wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
4) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym.
Wymagane dokumenty:
– list motywacyjny oraz CV,
– kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe.
Dokumenty należy składać w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olecku ul. Kolejowa 31 (sekretariat), na adres poczty elektronicznej mops@mops.olecko.pl, lub poprzez ePUAP: /mopswolecku/SkrytkaESP . Kontakt telefoniczny 87 520 42 33.
Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Olecku
Iwona Łazarska